П`ятниця, 29.03.2024, 08:48         Ви увійшли як Гость  Група "Гости"

[ Нові повідомлення · Учасники · Правила форуму · Пошук · RSS ]
  • Сторінка 1 з 1
  • 1
Форум » Форум » Форум Миколаївського науково-методичного центру » Інновації в навчанні (Ч и є доцільними інновації в навчанні?)
Інновації в навчанні
AdminДата: Субота, 13.02.2010, 19:18 | Сообщение # 1
Генералиссимус
Группа: Пользователи
Сообщений: 3
Репутация: 83
Статус: Offline
Хочеться почути від учителів чому ми їх (інновації) впроваджуємо, впроваджуємо, а результату майже ніякого. Цікаво, як, на думку колег, співвідносяться результати нашої інноваційної діяльності і ціна їх впровадження.
 
україночкаДата: Неділя, 14.02.2010, 13:05 | Сообщение # 2
Рядовой
Группа: Администраторы
Сообщений: 5
Репутация: 0
Статус: Offline
У загальновизнаному тлумаченні "інновація" означає «нововведення».
Звичайно, інновації в освіті потрібні, це рух вперед, але до їх введення слід підходити продумано й обережно. Це не повинна бути дань моді.
В педагогіці інновацію ми розглядаємо як реалізоване нововведення в освіті – у змісті, методах, прийомах і формах навчальної діяльності та виховання особистості (методиках, технологіях), у змісті та формах організації управління освітньою системою, а також в організаційній структурі закладів освіти, у засобах навчання і виховання.
Слід усвідомити, що при введенні інновацій виникає ряд труднощів, які треба подолати, це:
– складність поєднання новації як об’єктивного наукового знання з особистісним досвідом педагога як переймача новації;
– формалізація нових ідей: рідкісні освітні вміння важко перейняти;
– комплексний, багатогранний характер педагогічного досвіду та інновацій: інновація проростає на ґрунті досвіду;
– низька інформаційна інноваційна спроможність – практики завжди знають більше, аніж передають словами;
– велика значущість умов: для того, щоб досягти успіху в перейнятті інновації, необхідно швидше копіювати умови, які найперше дають поштовх реформам, а не саму реформу. Якщо це усвідомимо - буде результат.

 
ExpertДата: Четвер, 18.02.2010, 19:08 | Сообщение # 3
Рядовой
Группа: Пользователи
Сообщений: 7
Репутация: 0
Статус: Offline
Ау! Люди! Пожалуйста, ответьте! Очень хочется узнать мнение практиков, тех, кто непосредственно на уроках использует инновационные методы.
Сегодня, по-моему, это становится данью моде. И иногда инновацией называют все подряд. Или другая сторона медали - вроде бы название соответствующее, а содержание... очень далеко от самой технологии.

 
ЛанаДата: П`ятниця, 19.02.2010, 22:21 | Сообщение # 4
Рядовой
Группа: Пользователи
Сообщений: 6
Репутация: 0
Статус: Offline
Як на мене, дуже часто ми щось упроваджуємо, не довівши справу до кінця. Потрібно дати людині час, аби втілити у життя якусь педагогічну ідею і дати можливість довести справу до кінця. А ми, дізнавшись про щось новеньке (звісно, те, що заслуговує на увагу), забуваємо про незакінчене ще так недавно новводення, тим самим "викорчовуючи" уже "посіяні пагінці". Не треба бігти "попереду потяга". Якщо вийшла якась нова книга сучасного педагога чи рекламується нова педагогічна технологія, треба не масово втілювати цей експеремент у кожній школі, а дати можливість ініціативній групі учителів апробувати його у якомусь конкретному класі, закладі. І тільки після обговорення тією ж ініціативною групою успіхів та поразок, що виникли під час використання технології, пропонувати втілити у життя іншим колегам. Переконана, розпочавши працювати над якоюсь технологією, треба довести справу до логічного завершення і, можливо, презентувати свій досвід іншим колегам, аби переконати їх у необхідності результативності саме цієї технології. І не слід забувати про традиційний урок, який витримав перевірку часом.
 
ExpertДата: Неділя, 21.02.2010, 19:39 | Сообщение # 5
Рядовой
Группа: Пользователи
Сообщений: 7
Репутация: 0
Статус: Offline
Тоді виникають два запитання. Перше: від кого залежить "доведення до кінця"? По-друге, традиційний урок - ніхто не говорить, що це погано, але чи буде якість освіти відповідати сучасний вимогам у такому випадку?
Хоча іноді здається, що наші інновації (скоріш те, як ми їх реалізуємо) схоже на таке собі загравання з учнями.
А ви як гадаєте?

Додано (21.02.2010, 19:39)
---------------------------------------------
Генералиссимус! Почему потерян цвет? А был такой хорошенький!!!

 
україночкаДата: Неділя, 21.02.2010, 21:35 | Сообщение # 6
Рядовой
Группа: Администраторы
Сообщений: 5
Репутация: 0
Статус: Offline
Дійсно, у нашому місті знаю вчителів, які не визнають ніяких нововведень, в їхньому арсеналі тільки дошка й крейда, а результат їхньої роботи - дай Бог кожному. Все залежить від особистості вчителя. Але час вимагає від нас вже кординально іншого. Традиційний урок дає знання учневі у готовому вигляді, а задача сьогоднішнього дня - навчити учня здобувати знання самостійно. І тут без інновацій не обійтися. bye
 
ЛанаДата: Неділя, 21.02.2010, 23:50 | Сообщение # 7
Рядовой
Группа: Пользователи
Сообщений: 6
Репутация: 0
Статус: Offline
Звісно, сучасний урок лише з крейдою в руках - це не лише недоречно і абсурдно, а й смішно. Сучасний учень просто не розуміє таких учителів, більше того, тихенько, а то й у відкриту насміхається. Давати готові знання, забуваючи про самоосвіту, самореалізацію учня - не актуально. Тому традиційний урок не має бути панацеєю, але й забувати про нього не можна.
А от щодо "від кого залежить "доведення до кінця" - треба подумати всім разом: і методистам, і керівникам шкіл, і самим педагогам. Бо щороку, тільки-но дізнавшись про якесь нововведення, одразу починаємо втілювати його у життя, якось забувши про інновацію попереднього навчального року. От і виходить, що результату немає. Можливо, це питання слід обговорити у кожному педколективі, можливо, під час засідань методичних об'єднань міста. Але, як на мене, проблем з даного питання немало.

 
ExpertДата: Середа, 24.02.2010, 20:50 | Сообщение # 8
Рядовой
Группа: Пользователи
Сообщений: 7
Репутация: 0
Статус: Offline
Я згодна, що кожного року з'являється щось новеньке, навіть якщо це добре забите старе. Дійсно, на різних методичних заходах методисти розказують і показують це нове. Але це їх робота. Вони завжди несуть нове, цікаве своїм учителям. Адже методист - це перекладач з мови науки на мову практики. І потім, учителі різні, у кожного свої "родзинки", тому методист займається одночасно декількома нововведеннями.
Інша справа вчитель. Може не всім і не завжди вистачає критичного мислення, уміння відібрати саме те, що потрібно саме його учням, "добре лягає" на індивідуальність самого вчителя. А іноді, що скривати, ми не можемо сказати "ні" адміністрації, якщо наполегливо пропонується "осучаснити" урок. На жаль, учителя не завжди питають, чи це потрібно йому, а головне дітям.
І два слова про дошку й крейду. Я, мабуть, не зовсім розумію, що мається на увазі. Чи це про те, що сьогодні на кожному уроці потрібен комп'ютер?

 
ЛанаДата: Четвер, 25.02.2010, 20:07 | Сообщение # 9
Рядовой
Группа: Пользователи
Сообщений: 6
Репутация: 0
Статус: Offline
Знаєте, це добре, що у методичному центрі працюють люди, які "горять" своєю справою і "запалюють" педагогів.
А от на рахунок "учителя не завжди питають, чи це потрібно йому, а головне - дітям", мабуть, слід підписатись. Дуже часто чуємо: "А в школі №... є і ...., і .... технологія, чим же ми гірші?" І починаємо втілювати, щоб не бути гіршими, щоб не пасти задніх, щоб....
Щодо крейди. Без неї в нашій роботі ніяк, але й тільки з нею уже не цікаво, проте, на жаль, не всі заклади мають належне матеріально-методичне забезпечення.

 
ExpertДата: Четвер, 25.02.2010, 21:39 | Сообщение # 10
Рядовой
Группа: Пользователи
Сообщений: 7
Репутация: 0
Статус: Offline
Якщо не цікаво тільки з крейдою, то що треба виправити? Які саме інновації сьогодні потрібні школі? Якими є умови впровадження? Це я маю на увазі серйозну роботу, а не загравання і забавки. Дана тема існує аби почути думку вчителів, але вони чомусь мовчать...
 
україночкаДата: Четвер, 25.02.2010, 22:34 | Сообщение # 11
Рядовой
Группа: Администраторы
Сообщений: 5
Репутация: 0
Статус: Offline
Дякую Лані, що долучилася до обговорення проблеми . Здається, що інших вчителів ця проблема не цікавить. Шановні вчителі, відгукніться shy
 
ЛанаДата: П`ятниця, 26.02.2010, 15:05 | Сообщение # 12
Рядовой
Группа: Пользователи
Сообщений: 6
Репутация: 0
Статус: Offline
Як зазначає Ю.Бабанський, педагогічна технологія - це цілеспрямована система. Отже, кожен із нас, вчителів, готуючись до уроку, обов'язково має ставити перед собою мету, виходячи з психологічного портрету класу, з індивідуальних можливостей учнів. Виходячи із власного досвіду (а працюючи в гімназії і звичайній школі, можу сказати, що життєві пріоритети учнів цих двох закладів різні), можу сказати, що прекрасно себе виправдовує технологія критичного мислення, яка спонукає дітей не просто "фіксувати" у своїх головах поданий учителем матеріал, а й змушує думати, мислити, робити висновки. І якщо уроки із застосуванням цієї технології не разова акція, а щоденна систематична праця, то результат обв'язково буде.
Вивчаючи, наприклад, біографію якогось із письменників або питання, що потребує доведення з декількох точок зору, дуже доречними є проектні технологї, коли кожен із учнів може обрати собі завдання до вподоби і виходячи із своїх здібностей та можливостей - а коли є ще здібний організатор у групі і належна допомога вчителя, то й результат роботи буде прекрасним, а головне - допоможе учням відчути свою значимість.
Цікавою є технологія рольової гри. Вона вимагає від учнів прийняття конкретних рішень у проблемній ситуації в межах ролі. Кожна гра має чітко розроблений сценарій, головну частину якого необхідно доопрацювати учням. Отже, пошук вирішення проблеми залишається за школярами.На уроці обговорюються ті чи інші проблеми, учні вчаться доводити правильність своєї думки і робити висновки. Ігри розвивають пізнавальний інтерес, активізують розумову діяльність. Гра розвиває спостережливість, вчить робити висновки, зіставляти окремі факти. Під час гри учні краще засвоюють матеріал, вчаться застосовувати набуті знання у нових ситуаціях. Кожна гра має чітко розроблений сценарій, головну частину якого необхідно доопрацювати учням. Отже, пошук вирішення проблеми залишається за учнями.
Це ті технології, які використовую я у своїй практиці. Якщо хтось може поділитись своїми здобутками, із задоволенням візьму до уваги.

Сообщение отредактировал Лана - П`ятниця, 26.02.2010, 15:08
 
ExpertДата: П`ятниця, 19.03.2010, 19:49 | Сообщение # 13
Рядовой
Группа: Пользователи
Сообщений: 7
Репутация: 0
Статус: Offline
Инновации подлинные и мнимые (притча)
http://pedsovet.org/component/option,com_mtree/task,viewlink/link_id,10106/
Шарик привык к неровным непроторенным дорогам инноваций. Какие бы рытвины и колдобины на этом пути ему не встречались — он все, хоть с трудом, но преодолевал самостоятельно. По своей инициативе и под свою ответственность. А тут еще с одним коллегой-инноватором встретился, — с Цилиндром.
И чего ты себе все шишки набиваешь? — говорит Шарику Цилиндр, — посмотри на меня,. У меня и в классе все в порядке, и дома тоже, и с начальственной вертикалью власти дружу, а всех своих друзей-цилиндров давно в нашу экспериментальную инновационную площадку пристроил, и диссертацию вот заканчиваю... И все потому, что по гладким ровным горизонтальным дорожкам хожу — правда, скользить иногда для инноваций приходится, но это детали.
- А ты-то что? —посмотри на себя, крутишься как проклятый день и ночь как заведенный в своей массовой средней школе. Лица на поверхности нет. Давай-ка к нам — на гладенькое — у нас с уклоном... с комплексным...
Только сказал, как вдруг споткнулся на ровном месте, рухнул на не очень крутой, но ровный и гладкий склон и вниз покатился...
Нет уж, — подумал шарик, провожая его долгим взглядом, — лучше я по неровным непроторенным дорогам двигаться буду, а то на наклонной плоскости, если стало меньше трения — то скользить начал, а уклон увеличил — то упал и неизвестно куда покатился — зацепиться-то не за что.
А подлинные инновации, — разве они без колдобин и рытвин бывают?

Додано (19.03.2010, 19:49)
---------------------------------------------
Урокодавці. Що з ними робити? (Блог Олени Єльникової)
Звикли ми щось робити з людьми! Не звикли ще до того, щоб сприймати
людей як є.
Якщо ми - роботодавці, то ще поки не маємо позитивного ставлення,
цивілізованого відношення до людей. Урокодавців треба переробляти на
творчих ініціативних людей. Така думка у більшості керівників.
Я думаю, що урокодавці - це вчителі, які мають зовсім інші плани на
життя, ніж віддавати себе повністю школі.
Це люди - в яких власні особисті цілі не співпадають із цілями закладу
та особисто начальника. Отже, вони дають уроки, не змінюючи їх з року в
рік.
Далі все залежить від начальника:
1. Якщо уроки проводяться так, що це відповідає нормативам та влаштовує
начальство - то претензій немає. Годі говорити про це. Він виконує
свої обов'язки (справляється з роботою). А як він проводить свій
вільний час (тобто скільки готується до них) та скільки емоцій
(творчості) вкладає в цю роботу - не повинне нікого хвилювати і не
стосується начальства взагалі. Використовуйте працівника так як є.
2. Якщо уроки проводяться так, що не відповідають сучасним нормам та не
задовольняють начальство - він НЕ виконує своїх обов'язків (не
справляється з роботою). Отже, йому треба показати ті моменти, які не
виходять, які треба покращити, щоб почати виконувати свою роботу. Не
виправив - продовжує не виконувати роботу. Виправив - виконує. Далі - по
ситуації: не влаштовує, не виконує своїх обов'язків - ставте питання
про звільнення.
Виконує - користуйтеся його роботою далі.
Суто прагматично.
Спробуйте такий підхід - збережете багато нервів та й робота не постраждає

 
аквапаркДата: Четвер, 12.01.2012, 12:59 | Сообщение # 14
Рядовой
Группа: Пользователи
Сообщений: 1
Репутация: 0
Статус: Offline
Доброго дня!
Мене звати Володимир, я керівник підвідділу по роботі з корпоративними клієнтами (Аквапарк “Dream Island”, м. Київ, ). Це найбільшим критий аквапарк України і другий по величині в Європі. Він відкрився у липні 2011 року і вже у грудні був внесений у число пам’яток туристичних маршрутів.
Для попереднього ознайомлення з аквапарком завітайте на наш сайт: http://www.aqua.dreamtown.ua/index.php
Нещодавно ми ввели новий соціальний тариф для школярів при груповому відвідуванні, згідно якого школярі усіх класів можуть відвідати аквапарк лише за 60 грн., а не за 120 грн. для дітей до 12 років і 150 грн. для дітей після 12 років. При цьому керівник групи і супроводжуючі ідуть абсолютно безкоштовно.
Ми зацікавлені у розміщенні інформації про даний тариф на Вашому сайті, щоб донести інформацію до вчителів, директорів, батьків та школярів.
Відносно умов співпраці буду радий поспілкуватися з Вами по телефону чи в переписці.

З повагою та найкращими побажаннями,

Володимир Андросюк
Керівник підвідділу по роботі з корпоративними клієнтами
ТРЦ «Dream Town»
(067)323-4619
androsiuk@dreamtown.kiev.ua

 
Форум » Форум » Форум Миколаївського науково-методичного центру » Інновації в навчанні (Ч и є доцільними інновації в навчанні?)
  • Сторінка 1 з 1
  • 1
Пошук:

Людмила Цуркан 2024