|
| | |
|
У категорії матеріалів: 16 Показано матеріалів: 1-10 |
Сторінки: 1 2 » |
Пам’ятку щодо створення та стильового оформлення електронних презентацій підготувала учитель-методист Миколаївької гімназії №41 Василішина Олена Олексіївна |
У збірнику зібрані матеріали виступів учасників міського семінару з української мови, який проходив в Миколаївській гімназії №41 під керівництвом Цуркан Л.В.– методиста НМЦ та відкриті уроки педагогів гімназії
|
У роботі зібрані дидактичні матеріали вчителів Миколаївської гімназії №41 з теми «Складносурядне речення» (Українська мова. 5-12 класи. Програма для загальноосвітніх навчальних закладів. / Г.Т. Шелехова, В.І. Тихоша, А.М. Корольчук, В.І. Новосьолова, Я.І.Остаф, за редакцією Л.В. Скуратівського. – К., 2005), які супроводжуються методичними рекомендаціями щодо їх використання на уроках. |
Використання
гри «Незакінчене речення» дає змогу вчителеві визначити рівень засвоєння учнями
правил орфоепії, орфографії, пунктуації, поняття про текст, його ознаки, визначення головних і другорядних членів мови,
сприяє об’єктивності під час оцінювання навчальних досягнень. Дану
гру можна використовувати на різних етапах уроку (під час перевірки домашнього
завдання, засвоєння нового матеріалу, підсумку уроку). |
А.М. Хабарова, учитель
української мови і літератури Миколаївської загальноосвітньої школи №57 Посібник складено за чинною програмою з української
літератури для загальноосвітніх шкіл з українською мовою навчання. Видання
містить різні види тестових завдань, літературні диктанти, схеми, таблиці,
матеріал із теорії літератури як методичний супровід до уроків української
літератури у 8 класі.
Детальніше
|
З досвіду роботи Чернікової Н.В., учителя Миколаївської гімназії №2 |
Матеріали роботи проблемної групи вчителів, керівник - Назаренко Л.А., вчитель української мови та літератури ЗОШ №45
|
| |
| | |
|
Офіційні сайти
Інформаційні сайти
Сайти методистів
Блоги вчителів
На допомогу
|