Ноосферно-екологічна стратегія сучасного уроку української літератури
21 жовтня 2014 року в Миколаївській ЗОШ №57 (директор Блакитна Т.І.) відбулося заняття в професійно-фаховій студії вчителя української літератури «Ноосферно-екологічна стратегія сучасного уроку літератури» (у відповідності до засад Державних стандартів освіти), яке провів кандидат педагогічних наук, доцент, заслужений учитель України В.І.Шуляр. У роботі студії взяли участь учителі української мови і літератури загальноосвітніх шкіл Миколаєва, Баштанського та Миколаївського районів. Василь Іванович провів два відкритих уроки української літератури в 6 класі за темою «Микола Вороний. «Євшан-зілля». Ліро-епічна поема. Пісня в поемі. Шлях відродження душі юнака і повернення до рідного краю». Робота в професійно-фаховій студії дала можливість учителю відповісти на запитання: які складові ноосферно-екологічної стратегії сучасного уроку української літератури, які особливості такого уроку; як конструювати його модель, розвивати цілісне мислення дитини-читача, ураховуючи принцип природовідповідності; формувати здоров’язбережувальну компетентність учнів у процесі вивчення літературної теми та формувати екологічну свідомість та духовно-моральну сферу особистості дитини-читача під час вивчення художнього твору.
|