![Проект Поет духовної свободи]( https://lh4.googleusercontent.com/MoFZTfBP0yQu3VKOTsj9PzIMJYjTyQtTOKTdb_9cVvw=w388-h200-p-no)
|
![](/pict/2.jpg) | | ![](/pict/2.jpg) |
|
У категорії матеріалів: 16 Показано матеріалів: 11-16 |
Сторінки: « 1 2 |
Навчальний посібник, підготовлений учителем української мови і літератури Миколаївської гімназії №41 Філатовою О.М., містить зразки контрольних
тестів як підсумок роботи над вивченням теми. Вони мають комплексний характер,
тобто перевіряють знання й уміння, здобуті й вироблені школярами в межах одного
або кількох тематичних блоків згідно з
чинною програмою з української мови та
літератури |
Один із найстаріших навчальних закладів Миколаєва –
Миколаївська гімназія №2 - здавна
славиться своїми літературними
традиціями. У 2008 році в гімназії
створено літературне об’єднання
«Неопалима купина», до складу його ввійшли гімназисти, для яких виражати свої
думки й почуття засобами художнього
слова стало необхідною складовою
духовного розвитку.
|
Царлова І.В. Дидактичний супровід до уроків
української мови у 6-7 класах
з теми «Морфологія»
Читати
|
У посібнику подано цикл уроків з теми «Український театр корифеїв» (5 уроків з однієї теми
за технологічною моделлю
Шуляра В.І. «Конструктор уроку літератури: архітектоніка, композиційні елементи,
сюжетно-змістові лінії,10 клас), урок з використанням комп’ютерного навчання за
драмою-феєрією Лесі Українки „ Лісова пісня ”(10 клас), 3 уроки за творчістю
В.Стуса (11 клас).
|
У збірці представлено методичні
рекомендації щодо викладання української мови та літератури у 2010-2011
навчальному році, анотований перелік тем, рекомендованих для обговорення на засіданнях шкільного методичного
об’єднання вчителів української мови та літератури та матеріали щодо аналізу
уроку, банк інтернет – ресурсів по аналізу уроку тощо.
Рекомендовано вчителям
української мови та літератури, керівникам шкільних методичних об’єднань.
|
Представлені методичні рекомендації розроблені
на допомогу вчителям української мови та літератури з метою систематизації
організаційних заходів щодо роботи з обдарованими дітьми в навчальному закладі.
Цей методичний посібник допоможе вчителю у створенні чіткої системи роботи з обдарованими учнями,
здійснення пошуку, відбору, творчого розвитку обдарованої, талановитої
учнівської молоді в галузі науки, створення сприятливих умов для реалізації
потенціальних можливостей дітей. Розрахований
також для використання у практичній
роботі адміністрацій освітніх закладів,
керівників шкільних методичних об'єднань учителів української мови та
літератури, класних керівників.
|
| |
![](/pict/2.jpg) | | ![](/pict/2.jpg) |
|
Офіційні сайти
Інформаційні сайти
Сайти методистів
Блоги вчителів
На допомогу
|