2013/2014 навчальний рік є особливим для учнів п’ятих
класів. В основній школі розпочалося
поступове впровадження нового Державного стандарту базової та повної загальної
середньої освіти й нових навчальних програм з української мови і
літератури. З цією
метою для вчителів української мови і літератури 10 вересня
2013 року пройшла інструктивно-методична нарада « Організація навчально-виховного
процесу з української мови і літератури
в 5-х класах в умовах
впровадження нового Державного стандарту».
Основна увага на нараді була приділена висвітленню питань адаптації учнів 5-х класів, наступності між початковою та основною школою. У нараді
взяли участь практичний психолог НМЦ Коваль Н.М., учитель початкових класів ЗОШ
№40 Лапуренко В.Л.
Людина, оточена електронними носіями інформації, може задовольнити найрізноманітніші потреби в нових знаннях і спілкуванні у віртуальному просторі. Проте ці процеси відбуваються досить пасивно, тому що переважає візуальне сприймання відеоряду (особливо в телебаченні та кіно), тоді як текстовий носій інформації здебільшого залишається поза увагою. Все це значно обмежує можливості розвитку як мислення, так і мовлення. Глобалізований світ над усе цінує миттєве переміщення інформації, тому, природно, тяжіє до мовного універсалізму, сама мова швидко набуває технологічного статусу. Як навчати мови в інформаційному суспільстві? Раджу прочитати статтю заступника директора ІППОКУ ім.Б.Грінченка, кандидата педагогічних наук О.Глазової ТЕКСТ СТАТТІ